Zespół Poradni

Magdalena Kidoń  

Psycholog, psychoterapeuta i trener. Ukończyła Wydział Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim, specjalizacja Wspieranie Rozwoju Osobowości oraz Instytut Terapii Gestalt w Krakowie zrzeszony w EAGT (Europan Association for Gestalt Therapy) i w FORGE (International Federation of Gestalt Training Organizations).

Prowadzi psychoterapię indywidualną i par, konsultacje dla rodziców, grupy rozwojowe i  warsztaty dotyczące świadomego rodzicielstwa.

Monika Mućko

Psycholog, terapeutka poznawczo-behawioralna w trakcie Czteroletniego Szkolenia w Terapii Poznawczo-Behawioralnej (CTPB).
Doświadczenie w pracy warsztatowej i terapeutycznej zdobywała między innymi w Fundacji Dzieci Niczyje, Akademickim Centrum Psychoterapii i Rozwoju SWPS, Fundacji Pomocy Edukacyjno – Terapeutycznej dla Niepełnosprawnych SCOLAR, na Oddziale Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Samodzielnego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Warszawie.

Pracuje z dziećmi, prowadząc grupy terapeutyczne dla dzieci z trudnościami rozwojowymi oraz rozpoznaniem ADHD, ZA, zajęcia warsztatowe rozwijające umiejętności społeczne oraz terapię indywidualną dzieci, młodzieży oraz młodych dorosłych. Wspiera również rodziców udzielając im konsultacji psychologicznych oraz prowadząc warsztaty umiejętności rodzicielskich.
W swojej pracy stara się zrozumieć funkcjonowanie osoby, jej potencjał oraz źródła trudności aby wesprzeć ją w samodzielnym dążeniu do zmiany.

Dorota Korniłow-Dej

Psycholog, socjoterapeutka. Ukończyła roczny program edukacji psychologicznej i rozwoju osobistego w zakresie psychoterapii Gestalt w Instytucie Terapii Gestalt (ITG) w Krakowie, który posiada akredytację EAP i EAGT, oraz Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie w Instytucie Psychologii Zdrowia w Warszawie. Ma też za sobą szkolenia z Treningu Zastępowania Agresji, oraz Racjonalnej Terapii Zachowania.

Jej doświadczenia opierają się na pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi i młodzieżą mającą trudności w funkcjonowaniu społecznym, radzeniu sobie z emocjami i stresem, nadpobudliwością psychoruchową. Ponadto prowadzi warsztaty umiejętności rodzicielskich, oraz grupy wsparcia dla rodziców. Bliskie jest jej podejście humanistyczno-egzystencjalne. Podczas spotkań buduje atmosferę wzajemnego zaufania, dającą optymalne warunki do rozwoju i uwolnienia wewnętrznych zasobów, które tkwią w każdym z nas.

Błażej Puziak

 Psycholog, trener i psychoterapeuta w trakcie szkolenia w Instytucie Integralnej Psychoterapii Gestalt w Krakowie. Jest absolwentem Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego INTRA.

Prowadzi psychoterapię indywidualną i zajęcia rozwojowe dla młodzieży oraz warsztaty edukacyjne dla rodziców i osób pracujących z dziećmi.  

Jakub Krzyżanowski

Psycholog i trener. Ukończył Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej oraz Szkołę Treningu i Warsztatu Psychologicznego Intra. Obecnie w trakcie programu przygotowującego do wykonywania zawodu psychoterapeuty Gestalt w Szkole Psychoterapii Gestalt w Warszawie. 

Swoje doświadczenie zdobywał prowadząc zajęcia warsztatowe z dziećmi oraz młodzieżą z zakresu profilaktyki przemocy i uzależnień oraz warsztaty antystresowe. Obecnie w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Bullerbyn prowadzi warsztaty umiejętności społecznych dla dzieci oraz konsultacje dla dzieci z trudnościami rozwojowymi i ich rodziców. Pracuje również jako tutor i mentor w Wolnej Szkole Demokratycznej Bullerbyn.

W swojej pracy stara się zrozumieć emocje dziecka, pomagać mu w ich wyrażaniu oraz modelować dążenie do zmiany poprzez umiejętne stawianie granic. Obserwacja radości i swobody działania dzieci sprawia, że praca daje mu ogromną satysfakcję.

Agnieszka Turula

Psychoterapeutka w trakcie szkolenia w Ośrodku Psychoterapii Systemowej w Krakowie, pedagog. Ukończyła Program Pomocy Psychologicznej w Instytucie Integralnej Psychoterapii Gestalt,  kurs arteterapii w Instytucie Ericsonowskim, cykl szkoleń z zakresu pracy socjoterapeutycznej i dialogu motywującego. 

Pracowała jako mentorka w szkołach demokratycznych, prowadziła warsztaty edukacyjne i spotkania z rodzicami.  Obecnie zajmuje się prowadzeniem grup i warsztatów rozwojowych dla dzieci i młodzieży, warsztatów socjoterapeutycznych i rozwijających kompetencje społeczne, warsztatów dla rodziców oraz konsultacji. 

Martyna Korejwo

Trener umiejętności społecznych, od wielu lat związana z Warszawskimi organizacjami pozarządowymi w których prowadzi zajęcia dla dzieci i młodzieży. Ukończyła szkolenie 1 stopnia Integracji Sensorycznej, kurs 1 i 2 stopnia terapii ręki, metody ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne oraz modelu pracy terapeutycznej dzieci i młodzieży w ramach treningu zastępowania agresji. 

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała między innymi w Powiślańskiej Fundacji Społecznej, Zakładzie Wczesnej Interwencji Psychologicznej Instytutu Matki i Dziecka, oraz Gabinecie Diagnostyczno-Terapeutycznym dla Dzieci “Promyk”.

Karolina Kozicka

Psycholog o specjalności zdrowie i psychoterapia, I i II stopień Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, psycholog szkolny. W trakcie 4 letniego szkolenia przygotowującego do certyfikatu psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.  Absolwentka dwuletniego stażu szkoleniowego pracy z grupą w Młodzieżowym Ośrodku Profilaktyki i Psychoterapii MOP w Warszawie oraz stażu na Terapeutycznym Oddziale Dziennym Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii w Warszawie.

Współpracuje ze szkołami i placówkami socjoterapeutycznymi, gdzie prowadzi zajęcia psychoedukacyjne dla dzieci i młodzieży oraz konsultacje dla rodziców i pedagogów. Od siedmiu lat współpracuje z organizacjami pozarządowymi dla których prowadzi autorskie treningi i warsztaty rozwoju osobistego dla młodzieży i rodziców.

Marcelina Nowak

Absolwentka Pedagogiki na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej w Dolnośląskiej Szkole Wyższej. Ukończyła Akademię Wychowawców Bullerbyn, Kurs Tutorski 1. st. Fundacji Kolegium Tutorów oraz Szkołę Trenerów Dramy w Drama Way. 

Od wielu lat związana z Fundacją Bullerbyn, jest wychowawcą podczas letniego i zimowego wypoczynku, mentorką i tutorką Wolnej Szkoły Demokratycznej Bullerbyn. W poradni psychologiczno-pedagogicznej prowadzi Warsztaty Umiejętności Społecznych dla dzieci młodszych.

Miłośniczka wycieczek, przyrody i zdrowego trybu życia.

Małgorzata Bojanko

Psycholog, oligofrenopedagog. Absolwentka psychologii UMCS w Lublinie, studiów podyplomowych Poradnictwa Psychologicznego i Interwencji Kryzysowej oraz I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach i I stopnia Szkoły Dramy Stosowanej.

Swoje doświadczenie zawodowe zdobyła podczas kilkunastoletniej pracy w placówkach oświaty, w których wspiera dzieci w rozwoju, między innymi, poprzez prowadzenie zajęć rozwijających umiejętności emocjonalno-społeczne. Na co dzień pracuje z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (Zespół Aspergera, autyzm, ADHD, niepełnosprawność intelektualna, ruchowa czy wzrokowa itp.)