Zespół Poradni
Magdalena Kidoń
Psycholog, psychoterapeuta i trener. Ukończyła Wydział Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim, specjalizacja Wspieranie Rozwoju Osobowości oraz Instytut Terapii Gestalt w Krakowie zrzeszony w EAGT (Europan Association for Gestalt Therapy) i w FORGE (International Federation of Gestalt Training Organizations).
Prowadzi psychoterapię indywidualną i par, konsultacje dla rodziców, grupy rozwojowe i warsztaty dotyczące świadomego rodzicielstwa.
Marta Jakubowska
Dorota Korniłow-Dej
Psycholog, socjoterapeutka, trenerka Komunikacji Opartej na Empatii, w trakcie 5 letniego szkolenia systemowo – psychodynamicznego w Fundacji KONTEKST na Rzecz Rozwoju Psychoterapii i Terapii Rodzin w Krakowie.
Ukończyła roczny staż w zakresie psychoterapii Gestalt w Instytucie Terapii Gestalt w Krakowie oraz Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie w Instytucie Psychologii Zdrowia w Warszawie. Absolwentka Integralnego Studium Rozwoju Osobistego, a następnie Kursu Doskonalenia Umiejętności Trenerskich w Szkole Trenerów Komunikacji Opartej na Empatii. Ma też za sobą szkolenia m.in. z Terapii Skoncentrowanej na rozwiązaniach – poziom I, Treningu Zastępowania Agresji, oraz „Nowy TUS” organizowany przez Fundację Artonomia.
W Poradni Bullerbyn od 2013r. prowadzi Warsztaty Umiejętności Społecznych, indywidualne wsparcie dzieci i młodzieży oraz konsultacje rodzicielskie.
Katarzyna Trędota
Psycholog. Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego (specjalność psychologia kliniczna dziecka). Ukończyła m.in. kurs terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży w Centrum CBT, roczny staż w zakresie psychoterapii Gestalt w Instytucie Terapii Gestalt w Krakowie, szkolenia z treningu zastępowania agresji oraz dwustopniowy kurs terapii ręki.
Pracuje w warszawskiej poradni psychologiczno-pedagogicznej. Zajmuje się diagnozą dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, konsultacjami wychowawczymi dla rodziców, prowadzi grupy terapeutyczne dla dzieci z trudnościami rozwojowymi oraz warsztaty dla specjalistów.
Kinga Kaczmarek
Psycholożka, pedagożka, trenerka. Absolwentka pedagogiki w Akademii Pedagogiki Specjalnej oraz psychologii na Uniwersytecie SWPS. Absolwentka Akademii Wychowawców Bullerbyn. Wieloletnia instruktorka harcerska, edukatorka w Centrum Nauki Kopernik, trenerka kreatywności w studenckim kole naukowym, wolontariuszka w Ośrodku Wczesnej Interwencji. Ukończyła szkolenia z prowadzenia treningu umiejętności społecznych; przygotowujące do pracy z osobami o indywidualnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z zaburzeniami ze spektrum autyzmu; z komunikacji opartej na Porozumieniu Bez Przemocy (NVC). Przez kilka lat pełniła funkcję wychowawczyni podczas Wioski Bullerbyn oraz Bullerbynowego Lata i Zimy w Mieście.
Marcelina Nowak
Absolwentka Pedagogiki na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej w Dolnośląskiej Szkole Wyższej. Ukończyła Akademię Wychowawców Bullerbyn, Kurs Tutorski 1. st. Fundacji Kolegium Tutorów oraz Szkołę Trenerów Dramy w Drama Way.
Od wielu lat związana z Fundacją Bullerbyn, jest wychowawcą podczas letniego i zimowego wypoczynku, mentorką i tutorką Wolnej Szkoły Demokratycznej Bullerbyn. W poradni psychologiczno-pedagogicznej prowadzi Warsztaty Umiejętności Społecznych dla dzieci młodszych.
Miłośniczka wycieczek, przyrody i zdrowego trybu życia.