Zespół Poradni

Magdalena Kidoń  

Psycholog, psychoterapeuta i trener. Ukończyła Wydział Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim, specjalizacja Wspieranie Rozwoju Osobowości oraz Instytut Terapii Gestalt w Krakowie zrzeszony w EAGT (Europan Association for Gestalt Therapy) i w FORGE (International Federation of Gestalt Training Organizations).

Prowadzi psychoterapię indywidualną i par, konsultacje dla rodziców, grupy rozwojowe i  warsztaty dotyczące świadomego rodzicielstwa.

Monika Mućko

Psycholog, terapeutka poznawczo-behawioralna w trakcie Czteroletniego Szkolenia w Terapii Poznawczo-Behawioralnej (CTPB).
Doświadczenie w pracy warsztatowej i terapeutycznej zdobywała między innymi w Fundacji Dzieci Niczyje, Akademickim Centrum Psychoterapii i Rozwoju SWPS, Fundacji Pomocy Edukacyjno – Terapeutycznej dla Niepełnosprawnych SCOLAR, na Oddziale Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Samodzielnego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Warszawie.

Pracuje z dziećmi, prowadząc grupy terapeutyczne dla dzieci z trudnościami rozwojowymi oraz rozpoznaniem ADHD, ZA, zajęcia warsztatowe rozwijające umiejętności społeczne oraz terapię indywidualną dzieci, młodzieży oraz młodych dorosłych. Wspiera również rodziców udzielając im konsultacji psychologicznych oraz prowadząc warsztaty umiejętności rodzicielskich.

Dorota Korniłow-Dej

Psycholog, socjoterapeutka, trenerka Komunikacji Opartej na Empatii. Ukończyła roczny program edukacji psychologicznej i rozwoju osobistego w zakresie psychoterapii Gestalt w Instytucie Terapii Gestalt (ITG) w Krakowie, Integralne Studium Rozwoju Osobistego, a następnie Kurs Doskonalenia Umiejętności Trenerskich i Komunikacji opartej na Empatii oraz Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie w Instytucie Psychologii Zdrowia w Warszawie. Ma też za sobą szkolenia m.in. z Treningu Zastępowania Agresji, oraz Racjonalnej Terapii Zachowania.

W Poradni Bullerbyn od 2013r. prowadzi Warsztaty Umiejętności Społecznych oraz konsultacje dla rodziców.

Błażej Puziak

 Psycholog, trener i psychoterapeuta w trakcie szkolenia w Instytucie Integralnej Psychoterapii Gestalt w Krakowie. Jest absolwentem Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego INTRA.

Prowadzi psychoterapię indywidualną i zajęcia rozwojowe dla młodzieży oraz warsztaty edukacyjne dla rodziców i osób pracujących z dziećmi.  

Jakub Krzyżanowski

Psycholog i trener. Ukończył Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej oraz Szkołę Treningu i Warsztatu Psychologicznego Intra. Obecnie w trakcie programu przygotowującego do wykonywania zawodu psychoterapeuty Gestalt w Szkole Psychoterapii Gestalt w Warszawie. 

Swoje doświadczenie zdobywał prowadząc zajęcia warsztatowe z dziećmi oraz młodzieżą z zakresu profilaktyki przemocy i uzależnień oraz warsztaty antystresowe. Obecnie w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Bullerbyn prowadzi warsztaty umiejętności społecznych dla dzieci oraz konsultacje dla dzieci z trudnościami rozwojowymi i ich rodziców. Pracuje również jako tutor i mentor w Wolnej Szkole Demokratycznej Bullerbyn.

W swojej pracy stara się zrozumieć emocje dziecka, pomagać mu w ich wyrażaniu oraz modelować dążenie do zmiany poprzez umiejętne stawianie granic. Obserwacja radości i swobody działania dzieci sprawia, że praca daje mu ogromną satysfakcję.

Agnieszka Turula

Psychoterapeutka w trakcie szkolenia w Ośrodku Psychoterapii Systemowej w Krakowie, pedagog. Ukończyła Program Pomocy Psychologicznej w Instytucie Integralnej Psychoterapii Gestalt,  kurs arteterapii w Instytucie Ericsonowskim, cykl szkoleń z zakresu pracy socjoterapeutycznej i dialogu motywującego. 

Pracowała jako mentorka w szkołach demokratycznych, prowadziła warsztaty edukacyjne i spotkania z rodzicami.  Obecnie zajmuje się prowadzeniem grup i warsztatów rozwojowych dla dzieci i młodzieży, warsztatów socjoterapeutycznych i rozwijających kompetencje społeczne, warsztatów dla rodziców oraz konsultacji. 

Martyna Korejwo

Trener umiejętności społecznych, od wielu lat związana z Warszawskimi organizacjami pozarządowymi w których prowadzi zajęcia dla dzieci i młodzieży. Ukończyła szkolenie 1 stopnia Integracji Sensorycznej, kurs 1 i 2 stopnia terapii ręki, metody ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne oraz modelu pracy terapeutycznej dzieci i młodzieży w ramach treningu zastępowania agresji. 

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała między innymi w Powiślańskiej Fundacji Społecznej, Zakładzie Wczesnej Interwencji Psychologicznej Instytutu Matki i Dziecka, oraz Gabinecie Diagnostyczno-Terapeutycznym dla Dzieci “Promyk”.

Karolina Kozicka

Psycholog o specjalności zdrowie i psychoterapia, I i II stopień Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, psycholog szkolny. W trakcie 4 letniego szkolenia przygotowującego do certyfikatu psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.  Absolwentka dwuletniego stażu szkoleniowego pracy z grupą w Młodzieżowym Ośrodku Profilaktyki i Psychoterapii MOP w Warszawie oraz stażu na Terapeutycznym Oddziale Dziennym Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii w Warszawie.

Współpracuje ze szkołami i placówkami socjoterapeutycznymi, gdzie prowadzi zajęcia psychoedukacyjne dla dzieci i młodzieży oraz konsultacje dla rodziców i pedagogów. Od siedmiu lat współpracuje z organizacjami pozarządowymi dla których prowadzi autorskie treningi i warsztaty rozwoju osobistego dla młodzieży i rodziców.

Marcelina Nowak

Absolwentka Pedagogiki na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej w Dolnośląskiej Szkole Wyższej. Ukończyła Akademię Wychowawców Bullerbyn, Kurs Tutorski 1. st. Fundacji Kolegium Tutorów oraz Szkołę Trenerów Dramy w Drama Way. 

Od wielu lat związana z Fundacją Bullerbyn, jest wychowawcą podczas letniego i zimowego wypoczynku, mentorką i tutorką Wolnej Szkoły Demokratycznej Bullerbyn. W poradni psychologiczno-pedagogicznej prowadzi Warsztaty Umiejętności Społecznych dla dzieci młodszych.

Miłośniczka wycieczek, przyrody i zdrowego trybu życia.

Katarzyna Trędota

Psycholog. Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego (specjalność psychologia kliniczna dziecka). Ukończyła m.in. kurs terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży w Centrum CBT, roczny staż w zakresie psychoterapii Gestalt w Instytucie Terapii Gestalt w Krakowie, szkolenia z treningu zastępowania agresji oraz dwustopniowy kurs terapii ręki.

Pracuje w warszawskiej poradni psychologiczno-pedagogicznej. Zajmuje się diagnozą dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, konsultacjami wychowawczymi dla rodziców, prowadzi grupy terapeutyczne dla dzieci z trudnościami rozwojowymi oraz warsztaty dla specjalistów. 

Małgorzata Bębacz

Psycholożka i psychoterapeutka w trakcie czteroletniego szkolenia w podejściu integracyjnym we Wrocławskiej Fundacji Ochrony Zdrowia Psychicznego i Rozwoju Psychoterapii, akredytowanej przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne. Zajmuje się indywidualnym wsparciem młodych dorosłych i nastolatków.
Swój warsztat pracy doskonali poprzez uczestnictwo w szkoleniach i warsztatach.
W procesie wsparcia szczególną uwagę zwraca na tworzenie relacji. Ważne jest dla niej wspólne poszukiwanie znaczenia w przyjaznej przestrzeni dającej poczucie bezpieczeństwa.
Na co dzień pracuje w Ośrodku Pomocy Społecznej, gdzie zajmuje się wsparciem systemu rodzinnego. Wspiera rodziny w kryzysach rodzicielstwa, które zmagają się z trudnościami natury emocjonalnej czy bytowej. W pracy z klientami zwraca uwagę na budowanie poczucia ich własnej wartości i sprawczości, pracuję nad metodami komunikacji pomiędzy członkami rodziny oraz edukuje w zakresie podnoszenia kompetencji opiekuńczo – wychowawczych.
Wykorzystuje techniki nurtu Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, metodę Porozumienia bez Przemocy (NVC) oraz Dialogu Motywującego, które oparte są na podmiotowości klienta i wydobywaniu jego zasobów własnych.
Swoją pracę poddaje ciągłej superwizji i stara się korzystać z narzędzi zgodnie z potrzebami klienta i procesu jego rozwoju.