Warsztat dla rodziców „Moje dziecko ciągle dostaje uwagi w szkole i co dalej. Diagnoza potrzeb dziecka, które w szkole zachowuje się niestandardowo”. Zapisy zakończone

Dodano: 15 stycznia, 2012r.

Warsztat dla rodziców „Moje dziecko ciągle dostaje uwagi w szkole i co dalej. Diagnoza potrzeb dziecka, które w szkole zachowuje się niestandardowo”.

  •  Jeżeli masz wyjątkowe dziecko, które w szkole zachowuje się niestandardowo
  • Jeżeli Twoje dziecko często przynosi uwagi ze szkoły
  • Jeśli jesteś informowany o problemach wychowawczych Twojego dziecka
  • Jeżeli masz już dość skarg i kłopotów w szkole

To ten warsztat jest dla Ciebie.

Warsztat jest skierowany do rodziców, którzy zaobserwowali u swoich dzieci niestandardowe zachowania lub otrzymali informację o takich zachowaniach od nauczycieli lub innych opiekunów dziecka i odczuwają z tego powodu niepokój.

Na spotkaniu będziemy rozmawiać między innymi o tym:

  • czy moje dziecko zachowuje się inaczej w szkole niż inne dzieci,
  • jakie zachowania są dla mnie akceptowalne , a jakie nie,
  • jakie potrzeby mają dzieci i jak je manifestują,
  • jak wspierać dziecko w szkole.

Dla osób chętnych, które będą zainteresowane dalszą pracą nad trudnymi zachowaniami swojego dziecka uruchomimy w marcu cykl 7 spotkań warsztatowych, na których rodzice będą mieli okazję poznać i przećwiczyć sposoby radzenia sobie z trudnymi zachowaniami.
Termin: 24 stycznia 2014r. (piątek); g. 17.30-20.00

Miejsce: Warszawa, ul. Dickensa 27/83

Zapisy: Za pomocą formularza zgłoszeniowego on-line

Koszt: 150zł

Opłatę za udział w zajęciach należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Fundacji Bullerbyn w terminie 8 dni od otrzymania potwierdzenia dostępności miejsca (jednak nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem spotkań).

Prowadzące:

Marta Jakubowska – pedagog i pedagog specjalny zajmujący się diagnostyką i terapią osób z Całościowym zaburzeniami rozwojowymi w tym osób z Zespołem Aspergera.

Specjalizuję się w prowadzeniu Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży z CZR (Całościowymi Zaburzeniami Rozwoju) i ADHD oraz wsparciem rodziców w ich kompetencjach wychowawczych.

Ukończyłam  Pedagogikę Ogólną na Uniwersytecie Warszawskim oraz studia podyplomowe na APS z zakresu Pedagogiki Specjalnej.

Od 10 lat jestem związana z Fundacją SYNAPSIS gdzie zajmuję się diagnozowaniem i terapią osób z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi w tym autyzmu dziecięcego i Zespołu Aspergera. Superwizuję również pracę młodszych terapeutów w I Niepublicznym Przedszkolu Terapeutycznym Fundacji SYNAPSIS.

Specjalizuję się w prowadzeniu zająć Treningu Umiejętności Społecznych  dla dzieci młodzieży oraz grup dla rodziców podnoszących ich kompetencje wychowawcze.

Mama dwóch nastoletnich córek.

W Poradni zajmuję się diagnozą i terapią dzieci z Zespołem Aspergera (ZA) oraz terapią dzieci z nadpobudliwością psychoruchową (ADHD). Prowadzę też konsultacje oraz zajęcia psychoedukacyjne dla rodziców.

 

Aleksandra Rapacka-Grochala – psycholog

Ukończyłam psychologię na SWPS oraz pedagogikę korekcyjną w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie.

Od 2003r. prowadzę terapię dzieci autystycznych, biorę udział w ich diagnozowaniu, współpracuję z rodzicami, jestem autorką programów terapeutycznych. Prowadzę zajęcia indywidualne oraz grupowe z dziećmi z autyzmem, jak również szkolenia dotyczące wiedzy z zakresu autyzmu.

Od lat prowadzę warsztaty dla rodziców z zakresu, jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami u dzieci. Swoje doświadczenie i wiedzę pogłębiam biorąc udział w szkoleniach i konferencjach.

Prywatnie – mama trzech synów – Bartosza, Tymona i Antka, interesuję się fotografią, rękodziełem, w wolnych chwilach uwielbiam słuchać muzyki.